لبخند حلال

🔷 سایت رسمی لبخند حلال😃 🔷با هم حلال بخندیم 😉 یه لبخند حلالی باش👋

لبخند حلال

🔷 سایت رسمی لبخند حلال😃 🔷با هم حلال بخندیم 😉 یه لبخند حلالی باش👋

جمعه, ۶ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۲۴ ق.ظ

لبخند حلال

‏مرد اونی نیست که سیکس پک داره و ماشین ٢ میلیاردی زیر پاشه، مرد اونه که تو تمام سختیا عین کوه پشتت وایمیسته و تنهات نمیذاره.

رشته کوه البرز هستم ٢٧ ساله از تهران

 

😅😅😅

 

 

 

‏یکی از فامیلا تصادف کرده، با اتوبوس شاخ به شاخ زده ولی زنده مونده. رفتیم عیادتش میگم حاجی چجوری ندیدی اتوبوس به اون بزرگیو؟

میگه بابا اینقدر چراغ مراغ داشت فک کردم ورودی شهره، منم رفتم توش =))

 

*

 

یادش بخیر پارسال بین خریدن پژو ۲۰۶ یا پراید دو به شک بودم ولی الان شک دارم اتوبوس سوار شم یا تاکسی

 

» برای دیدن باقی مطالب بزن روی 🙃👇

همه می‌خوان کشور رو نجات بدن... ولی هیچکی حاضر نیست پاشه زباله‌ها رو ببره پایین دم در!!

 

🇯‌🇴‌🇮‌🇳 ↯

‏وقتی یه راننده تاکسی ازت میپرسه "چه خبر؟" یعنی دیگه واقعا خبری نیست

 

*

 

امروز پدرم اصرار زیادی داشت صبحانه مربا بخورم 

هیچی دیگه خوردم

الان زنگ زده میگه روله حالت خوبه؟ گفتم اره

گفت ینی حالت تهوع یا احساس مسمومیت نداری؟

گفتم نه

گفت خانوم دورش ننداز مشکلی نداره

 

»

 

تو کل دنیا بگی رُم همه میگن فرانچسکو توتی

 ⚽️

 

 

 

 

 

 

تو ایران بگی رُم همه میگن حمید معصومی نژاد 

😂😂😂

 

🇯‌🇴‌🇮‌🇳 ↯

🔹🔷 @labkhande_halal ツ

🔹🔷 @labkhande_halal ツ

  • ۹۸/۱۰/۰۶
  • محمد احسان

جوک

جوک جدید

لبخند حلال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی