لبخند حلال

🔷 سایت رسمی لبخند حلال😃 🔷با هم حلال بخندیم 😉 یه لبخند حلالی باش👋

لبخند حلال

🔷 سایت رسمی لبخند حلال😃 🔷با هم حلال بخندیم 😉 یه لبخند حلالی باش👋

پنجشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۷، ۰۱:۲۹ ب.ظ

لبخند حلال ۸۹۹۶۵۴۴

‏همیشه بابام نصیحتم می‌کرد که سیگار نکش بجاش پسته بخور. امسال رفت آجیل خرید دیدم پسته نداره گفتم بابا پس پسته ش کو؟ دست کرد جیب کتش یه نخ از تو پاکت درآورد گفت سیگار بکش.



‏معاون امور دام وزیر جهاد کشاورزی گفت:  تا پایان این هفته از طریق کشتی 50 هزار رأس دام گوسفند وارد کشور می‌شود.


از زمین وآسمون ودریا گوسفند میاد .

همشونم قبل رسیدن به مقصد گم میشن:)


آقا اینا رو اسکورت کنید گرفتار دزدان دریایى نشن!

😌😏😏

*


‏چقاله بادوم چهارصد تومنی نباید گوشه خیابون بساط کنی باید بذاری پشت ویترین طلا فروشی


🔹🔷 @labkhande_halal ツ


برای دیدن باقی مطالب بزن روی 😃👇👇👇

🔸شوهر گفت: دوستت دارم😘


زن گفت: منم دوستت دارم🥰


شوهر گفت: ثابت کن! داد بزن تا همه دنیا بفهمند که دوستم داری...😌


زن در گوشش آهسته زمزمه کرد: دوستت دارم😍


شوهر گفت: چرا داد نمیزنى؟ چرا نجوا میکنى!🤨


زن گفت: چون تو تمام دنیای منى😇


 

🔹و اینگونه بود که مرد گول خورد

و

شستن فرش‌ها

و

پتو

و

پاک کردن شیشه ها در پاچه‌اش رفت😐😑


🔺خلاصه این روزها مواظب باشید! وجداناً فقط خواستم اطلاع رسانی کنم😆😂


🆔 🔹🔷 @labkhande_halal ツ


یکی زنگ زده رادیو میگه من ۶۵ ساله با شوهرم ازدواج کردم خیلی بدبینه چیکار کنم؟

مشاوره گفت یکم دیگه تحمل کنین به زودی یکیتون میمیره 😂




یه نصیحت دوستانه از طرف من به شما… 


سال داره تموم میشه و سال جدید داره میاد


بیاید کارهای زشت قدیم رو ترک کنیم و 

.

.

.

.

.

.

.


کارهای زشت جدیید یاد بگیریم😝😝

 آدم باید آپدیت باشه😛

والا😂😂



🇯‌🇴‌🇮‌🇳 ↯

🔹🔷 @labkhande_halal ツ

  • ۹۷/۱۲/۱۶
  • محمد احسان

جوک

جوک جدید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی