لبخند حلال

🔷 سایت رسمی لبخند حلال😃 🔷با هم حلال بخندیم 😉 یه لبخند حلالی باش👋

لبخند حلال

🔷 سایت رسمی لبخند حلال😃 🔷با هم حلال بخندیم 😉 یه لبخند حلالی باش👋

سه شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۷، ۱۲:۴۳ ب.ظ

لبخند حلال

‎برگ برگ آب ریکا چیست؟ 😳








‎همون "مرگ بر آمریکا"ست که دخیای بینی عمل کرده در راهپیمایی میگن 😛😁😂



‌‏مامان بزرگ من واسه اینکه جومونگ قسمت بعدی تو جنگ برنده شه صلوات ذکر میکرد😐 یه شب بهش گفتم عزیز فردا صبح امتحان دارم برام دعا کن قبول شم 😊😌

‎گفت تا صبح بشین درستو بخون هر چی خدا بخواد!

‎بعدشم رفت توالت :|😕☹️😑


🇯‌🇴‌🇮‌🇳 ↯

🔹🔷 @labkhande_halal ツ


برای دیدن باقی مطالب بزن روی 👇👇👇👇

‌‏یه رفیق دارم بچه پولداره. 

‎هیچ تصوری از بی پولی نداره

‎. زنگ زده میگه عید بریم ترکیه؟ 

‎گفتم داداش پول ندارم. 

‎گفت از حسابت بردار. 

قلبم تیر کشید

‎نصف بدنم لمس شده قشنگ


*


‎برا بچه های دهه نود جشن خودکار میگیرید؟ 

‎جشن خودکار مگه اون نبود که معلم خودکارو میذاشت لا انگشتمونو فشار میداد 

‎تا خون فواره کنه 


‎آخرم از خوشحالی فرار میکردیم میگفتیم اصن درد نداشت

😕🤔

🔹🔷 @labkhande_halal ツ


‏با جمله‌ی «ولنتاین مبارک» 

میشه پناهندگى گرفت؛ 


کلمه اول انگلیسى، 

کلمه دوم عربى، 


جمله مورد استفاده فارسى زبانان!

*


‏بابام اومد توی اتاقم برگشته میگه میدونی امروز تولدته؟ میگم اره برگشت گفت خوب پس چون میدونی نمیتونم سوپرایزت کنم اینم عکس کیکی که قرار بود برات بخرم و در اتاقو بست رفت


*

‏🔹🔷 @labkhande_halal ツ


  • ۹۷/۱۱/۲۳
  • محمد احسان

لبخند حلال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی