لبخند حلال

🔷 سایت رسمی لبخند حلال😃 🔷با هم حلال بخندیم 😉 یه لبخند حلالی باش👋

لبخند حلال

🔷 سایت رسمی لبخند حلال😃 🔷با هم حلال بخندیم 😉 یه لبخند حلالی باش👋

يكشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۵۲ ق.ظ

لبخند حلال

‏بابام داش بهم رانندگی یاد میداد دستو دراز کرد جفت راهنمارو روشن کرد


گفتم چیکار میکنی

گف بزار بدونن یه اسکل پشت فرمونه

حواسشون باشه


‏استادا یه جور نمره میدن هر بار میرم سایت نماز آیات واجب میشه برام


سردار آزمون اگه تا آخر جام ملتها همینقدر خوب بازی کنه باید بهش ترفیع بدیم و سپهبد آزمون صداش کنیم

😌😬🤪

😂🔹🔷 @labkhande_halal ツ

برای دیدن باقی مطالب بزن روی 👇👇👇👇

‏من حتی اگه مرگ مغزی هم بشم و چند ماه برم تو کما، 

باز هم صبح شنبه جسم رنجورم رو میبرن برای پیوند اعضا 

و تو همون حال هم نمیذارن از دست صبح شنبه در امان باشم


*

‏طبق پیشبینى "مهدى طارمى"

ایران و قطر میرن فینال و ژاپن قهرمان میشه


*

‏6 ساله ال ای دی خریدیم هنوز نصفه تصویر فیلمارو نمیبینیم 

آخه بابام نمیزاره برچسب رو تلویزیونو بکنیم


🔹🔷 @labkhande_halal ツ


‏سردار آزمون سال 2018: من از تعطیلاتم زدم بیام جام جهانی بازی کنم

‏سردار آزمون سال 2019: هیس نشون دادم، چون به من حسودی میکنن

‏سردار آزمون 2020: توپ مال خودمه، اصن بازی نمیکنم

😬🤪😂

• 

یه بنده خدایی بهم میگفت تا قبل از عید بتونی ماشین بخری خیلی خوبه بعد عید گرون میشه. من تا عید برای خورد و خوراک و زنده موندن کلیه‌م رو نفروشم برد کردم و همه انتظارات خودمو براورده

😑

»

شما سه تا ژاکت تنت کن، روش هم پالتو بپوش، شال و کلاه هم سرت کن...

اگه مادرت نگفت لخت نرو بیرون بچه، بیا بزن تو دهن من.

😕☹️

»

🔹🔷 @labkhande_halal ツ

  • ۹۷/۱۱/۰۷
  • محمد احسان

لبخند حلال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی