لبخند حلال

🔷 سایت رسمی لبخند حلال😃 🔷با هم حلال بخندیم 😉 یه لبخند حلالی باش👋

لبخند حلال

🔷 سایت رسمی لبخند حلال😃 🔷با هم حلال بخندیم 😉 یه لبخند حلالی باش👋

يكشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۱:۱۴ ب.ظ

لبخند حلال

خانما توجه کنید


ﻧﺮﺥ ﺩﻳﻪ یک مرد 200 ﻣﻴﻠﻴﻮﻥ ﺗﻮﻣﺎﻥ ﻫﺴﺖ 


ﻳﻌﻨﯽ ﻣُﺮﺩﻩ ﻫﺮ ﻣﺮﺩ 200 ﻣﻴﻠﻴﻮﻥ ﺗﻮﻣﺎﻥ ﺍﺭﺯﺵ ﺩﺍﺭﺩ ﻭ ﺑﻪ ﻭﺭﺛﻪ ﭘﺮﺩﺍﺧﺖ

ﻣﯽﺷﻮﺩ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺍﻳﻨﻜﻪ ﺳﻮﺩ ﺳﭙﺮﺩﻩ ﺑﺎﻧﮑﯽ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﺣﺎﺿﺮ ﺣﺪﻭﺩ 22

ﺩﺭﺻﺪ ﺍﺳﺖ، ﺳﻮﺩ ﻣﺎﻫﯿﺎﻧﻪ ﺳﭙﺮﺩﻩ ﮔﺬﺍﺭﯼ ﺍﯾﻦ ﻣﺒﻠﻎ ﻣﯽﺷﻮﺩ ﻣﺎﻫﯿﺎﻧﻪ

3.700.000 ﺗﻮﻣﺎﻥ 

ﺑﻨﺎﺑﺮﺍﻳﻦ ﺍﮔﺮ ﻣﺮﺩﻱ ﻣﺎﻫﻴﺎﻧﻪ ﻛﻤﺘﺮ ﺍﺯ ﻣﺒﻠﻎ ﻓﻮﻕ ﺩﺭﺁﻣﺪ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ، ﺯﻧﺪﻩ

ﺑﻮﺩﻧﺶ ﺗﻮﺟﻴﻪ ﺍﻗﺘﺼﺎﺩﯼ ﻧﺪﺍﺭﺩ.😐


هر خانمی منتشر نکنه کشتنش واجبه 😂😂😂

 

🇯‌🇴‌🇮‌🇳 ↯

🔹🔷 @labkhande_halal ツ

برای دیدن باقی مطالب بزن روی 👇

#داستان_طنز

🔸یه زوج ۶۰ ساله به مناسبت سی و پنجمین سالگرد ازدواجشون رفته بودند بیرون که یه جشن کوچیک دو نفره بگیرن


🔸وقتی توی پارک زیر یه درخت نشسته بودند یهو یه فرشته ی کوچیک خوشگل جلوشون ظاهر شد و گفت: به خاطر اینکه شما همیشه یه زوج فوق العاده بودین و تمام مدت به همدیگه وفادار بودین من برای هر کدوم از شما یه دونه آرزو برآورده میکنم💫


🔸زن از خوشحالی پرید بالا و گفت: اوه! چه عالی! من میخوام همراه شوهرم به یه سفر دور دنیا بریم. فرشته چوب جادوییش رو تکون داد و... دو تا بلیط درجه اول برای بهترین تور مسافرتی دور دنیا توی دستهای زن ظاهر شد!✈️


🔸حالا نوبت شوهر بود که آرزو کنه. مرد چند لحظه فکر کرد و گفت: خب… این خیلی رمانتیکه. ولی چنین بخت و شانسی فقط یه بار توی زندگی آدم پیش میاد. بنابراین خیلی متاسفم عزیزم… آرزوی من اینه که یه همسری داشته باشم که ۳۰ سال از من کوچیکتر باشه!👰🏻


🔸زن و فرشته جا خوردند و خیلی دلخور شدند. ولی آرزو آرزوئه. و باید برآورده بشه. فرشته چوب جادوییش رو تکون داد و... مرد ۹۰ سالش شد!👴🏻


 نتیجهء اخلاقی: مردها ممکنه زرنگ باشند😉

 ولی فرشته‌ها زن هستند!💁🏻😂


🇯‌🇴‌🇮‌🇳 ↯

 🔹🔷 @labkhande_halal ツ


رفتم مصاحبه برای استخدام، 

گفت بخوای بری دستشویی اول کدوم پا رو باید بزاری تو؟ 

گفتم من عاشق این سوالای انحرافی ام،

😊😊😊

معلومه اول باید چراغو روشن کنی، 

😊

گفت خخخخخ نه اول باید ببینی دمپایی خیس نباشه، حالا گمشو بیرون


🔹🔷 @labkhande_halal ツ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی