لبخند حلال

🔷 سایت رسمی لبخند حلال😃 🔷با هم حلال بخندیم 😉 یه لبخند حلالی باش👋

لبخند حلال

🔷 سایت رسمی لبخند حلال😃 🔷با هم حلال بخندیم 😉 یه لبخند حلالی باش👋

يكشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۵، ۰۱:۱۹ ب.ظ

لبخند حلال

رفته بودیم واسه داداشم خواستگاری😊💐

.

دیدیم عروس نشسته خیلی ریلکس با شلوار لی و تیشرت!

.

.

.

مامانم تو گوشم گفت: خوبه والا نه شرمی، نه حیایی، نه …😶😒😓

.

همینجوری داشت میگفت که عروس با چادر از آشپزخونه چایی به دست اومد سلام کرد!

هیچی دیگه فهمیدیم اون داداش عروس بود. 😂😂😂😂

.

@labkhande_halal

.

اگه دوست داری شب یلدا چشم خواهر شوهرتو دربیاری🙈😱

.

اگه دوست داری جاریت حسرتتو بخوره😱

.

.

اگه دلت میخاد مادرشوهرت دیوونه بشه

.

.

.

.

.

.

همش از نشانه های اینه که حسودی،بدبخت حسود،😐🖐

خاک تو سرشون با این عروس آوردنشون😐😐😂😂

.

@labkhande_halal

.

برای دیدن باقی مطالب بزن روی 👇 

ﺩﯾﺸﺐ ﺑﭽﻪ ۱۰ ﺳﺎﻟﻪ ﻓﺎﻣﯿﻠﻤﻮﻥ ﯾﮑﯿﺸﻮﻥ ﭘﯿﺎﻧﻮ ﻣﯿﺰﺩ، ﯾﮑﯿﺸﻮﻧﻢ ﮔﯿﺘﺎﺭ … 🎹🎸😳

.

.

.

.

.

.

ﺍﻭﻥ ﻭﻗﺖ ﻣﻦ ده ﺳﺎﻟﻢ ﺑﻮﺩم، ﺳﻌﯽ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ ﺑﺎ ﺯﯾﺮ ﺑﻐﻠﻢ ﺻﺪﺍ ﺩﺭﺑﯿﺎﺭﻡ !!!😊😁💨

.

ﻧﺨﻨﺪ ﺁﻗﺎ … ﺍﻣﮑﺎﻧﺎﺕ ﻧﺒﻮﺩ 😂

.

@labkhande_halal

.

‏لاکچری ترین حرکتی که زدم این بود که

.

.

.

.

.

 داشتم املت میخوردم به یارو گفتم پیاز بیار گفت 500تومنه گفتم اشکال نداره بیار 😏

.

😂😂

.

@labkhande_halal

.

یکی از تردستیام تو بچگی این بود که

.

.

.

.

.

 جعبه شیرینی تو یخچالو بدون اینکه بند روش باز بشه خالی میکردم!

 هیشکی هم نمی فهمید😁😁😁

.

@labkhande_halal

ایرانیا معتقدن اگه عکسی رو بدون کپشن تو اینستا پست کنن، گناه کبیره مرتکب شدن

واسه همین میان زیرعکس مرغ و خروس یه جمله از چارلی چاپلین میذارن 😑😐

.

@labkhande_halal

.

‏سال آخر دانشگاه بودم

دیدم مادرم اومد تو دانشگاه گفتم اینجا چی کار میکنی؟

گفت اومدم از معلمات وضعیت درستُ بپرسم،😶😖 .

.

.

.سریع تشنج کردم قضیه رو جمع کردم 😶😆😂😂😂

.

@labkhande_halal

.

بابای من تا مدتها بعد ازینکه لپتاپ خریدم

.

.

.

.

.

میومد میگفت سوالم اینه چند درصد از این وسیله استفاده‌ی علمی میکنی؟🤔😐

.

@labkhande_halal

.

تلگرام و اینستاگرام تو ایران ﺛﺎﺑﺖ ﮐﺮﺩ ﮐﻪ:

.

 ﻧﻮﺩ ﺩﺭﺻﺪ ﺩﺧﺘﺮﺍﯼ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺧﻮشگلن ﻭ نوﺩ ﻭ ﭘﻨﺞ ﺩﺭﺻﺪ ﭘﺴﺮﺍ ﺧﻮﺵ ﻫﯿﮑﻠﻮ ﻗﺪ ﺑﻠﻨﺪﻥ…

.

.

 ﻭ ﺍﯾﻨﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻣﺎ ﺗﻮ ﺧﯿﺎﺑﻮﻥ ﻣﯿﺒﯿﻨﯿﻢ ﺗﻮﺭﯾﺴﺘﻦ ﻭ ﺑﻪ ﺯﻭﺩﯼ ﺍﺯ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﻣﯿﺮﻥ…

😂😂😂

.

@labkhande_halal

.

من از وسایل اسکی

.

.

.

.

فقط یقه شو دارم.😆

.

@labkhande_halal

.

  • ۹۵/۱۰/۱۲
  • محمد احسان

جوک

لبخند حلال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی