لبخند حلال

🔷 سایت رسمی لبخند حلال😃 🔷با هم حلال بخندیم 😉 یه لبخند حلالی باش👋

لبخند حلال

🔷 سایت رسمی لبخند حلال😃 🔷با هم حلال بخندیم 😉 یه لبخند حلالی باش👋

سه شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۳۹ ب.ظ

لبخند حلال

هوا یجوری گرم شده ☹️🔥



لباسای شسته شده از پشت پنجره هی خودشونو می‌کوبونن به شیشه و میگن :

داداش تورو خدا یه دقه باز کن باهم حرف بزنیم

بخدا خشک شدم😂😂😂

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ 

یعنی دم خودمون گرم

.

به یه باغ می گیم چهار باغ

به یه پل میگیم سی و سه پل

به هیژده تا ستون میگیم چهل ستون

به یه بیابون خشک و بی آب و علف میگیم زاینده رود

.

دوستان اینجا توریست میاد و میره قبلش یه مشورت داشته باشید😂😂😂

❤ ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

برای دیدن ادامه مطالب بزن روی 👇

دیروز رفتم مغازه تو یخچال یه شیر دیدم روش نوشته بود زیرو، رژیمی. رفتیم اونورشو خوندیم که اینو نوشته بود:


چربی: ۰℅

کلسترول: ۰℅

قند: ۰℅

لاکتوز: ۰℅

اسید چرب ترانس: ۰℅

پروتئین: ۰℅






خو لامصب اون شیره؟ اب معدنی از اون شیر تره که اسکل!!!😂😂😂

‌‌‌

❤❤❤❤❤❤❤❤❤

‏وقتی که آدم قراره شب برگرده به رختخوابش


اصلا چه کاریه که صبح ازش بیاد بیرون

چرا اینقدر کار بیهوده میکنیم ما ؟😂

‌❤❤❤❤❤❤

دیشب دنبال چیپس بودم تو خونه ، توی یکی از قابلمه هایی که معمولا مامانم خوراکی ها رو اونجا قایم میکرد گشتم یه کاغذ پیدا کردم روش نوشته بود










“عزیزم تلاشتو تحسین میکنم ولی متاسفانه این دفعه به بن بست خوردی ”️😅😂

‌ ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  • ۹۵/۰۵/۰۵
  • محمد احسان

جوک

لبخند حلال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی