لبخند حلال

🔷 سایت رسمی لبخند حلال😃 🔷با هم حلال بخندیم 😉 یه لبخند حلالی باش👋

لبخند حلال

🔷 سایت رسمی لبخند حلال😃 🔷با هم حلال بخندیم 😉 یه لبخند حلالی باش👋

پنجشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۳:۳۳ ب.ظ

لبخند حلال

امکانات پوشک بچه‌ها


داره از کل امکاناتی که ما تا ۱۵ سالگی داشتیم بیشتر میشه 😂

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Www.labkhande-halal.ir

یکی از بدبختی هام اینه که :




خانوادهٔ من همهٔ حرفاشونو جمع می‌کنن، وسط فیلم یا فوتبال میگن :|😐😐

خانواده شما هم اینطورین!!!!!!😂

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

برای دیدن باقی مطالب بزن روی 👇

یادتونه دوران مدرسه زنگ آخر معلم نمیومد چقدر خوشحال میشدیم؟

.

.

.

.

چیکار که یادتونه 😒

جایی سراغ ندارید یخچال قسطی بدن؟😂

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Www.labkhande-halal.ir


هر وقت صدای "اقبال واحدی" رو میشنوم؛








حس میکنم باید تند تند صبحونم رو بخورم برم مدرسه!! 😐😂✋

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

یکی از سرگرمی هایی که دارم اینه وقتی تو گروه بحث بالا گرفته😤








من الکی تایپ میکنم دوباره پاک میکنم😑




بقیه کنجکاو شن من چی میخوام بگم😐😁

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

شاد ترین پلی که دیدم ,,,,







               پل سید خندان بود,,,,,!!!!

😐😐😐

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Www.labkhande-halal.ir


پیرزنه توی اتوبوس هی میگفته: نی نای نا نای نی نای نای، 






همه هم دست میزدن براش 😆😁😃


آخرش دست میکنه توی کیفش، دندوناشو در میاره میذاره و میگه: نیاوران

 نیگه دار! 😐😐😐😐😐😐

😂😂😂

  • ۹۴/۱۱/۲۲
  • محمد احسان

خنده جبهه

لبخند حلال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی