لبخند حلال

🔷 سایت رسمی لبخند حلال😃 🔷با هم حلال بخندیم 😉 یه لبخند حلالی باش👋

لبخند حلال

🔷 سایت رسمی لبخند حلال😃 🔷با هم حلال بخندیم 😉 یه لبخند حلالی باش👋

دوشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۳۴ ق.ظ

لبخند حلال

امروز یکی بهم گفت میتونم بهت اعتماد کنم🙄

منم گفتم نه! 

فک کنم اسمم به عنوان اولین کسی که به این سوال پاسخ منفی داده تو تاریخ ثبت شه😂😂

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

ای کسانی که پست های من و میدزدید 

کار بسیار خوبی میکنید 

نوش جونتون...

ارث بابام که نیست، خودمم دزدی میکنم 

حتی این پست رو هم دزدیدم 😅😅

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

سبد کالا باید عادلانه باشه


مثلا:



برای من که ماشین ندارم ماشین بذارن توش!

برای اون که مرفه بی درده هم درد بذارن توش ...😋

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

برای دیدن باقی مطالب بزن روی 👇

Www.labkhande-halal.ir

بان کی مون دبیر کل سازمان ملل از توافق هسته ای ابراز خوشحالی کرده.😐










تو زندگیش فقط دو کار کرده:

 

ابراز نگرانی


 ابراز خوشحالی

😐😂

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

خیره شدن و سکوت شما 😶









مساوی است با حذف شما😦 





شاید برای شما هم اتفاق بیوفتد 😏


این داستان مدیر بی رحم😠

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Www.labkhande-halal.ir

من اگه فامیلی شوهرم "امینی" باشه 

.

اسم بچه م رو میذارم " سیبز"

😐😐😂

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

آدم باید جوری زندگی کنه اگه همین امروز یهویی افتاد مرد ...

.

.

.

بازماندگانش با دیدن محتویات گوشی و کامپیوترش به این نتیجه نرسن که حتی واسش مجلس ختم هم نگیرن 😐😐😂



نخندید، پیام اخلاقی بود 😐

  • ۹۴/۱۱/۱۲
  • محمد احسان

جوک

جوک جدید

لبخند حلال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی