لبخند حلال

🔷 سایت رسمی لبخند حلال😃 🔷با هم حلال بخندیم 😉 یه لبخند حلالی باش👋

لبخند حلال

🔷 سایت رسمی لبخند حلال😃 🔷با هم حلال بخندیم 😉 یه لبخند حلالی باش👋

دوشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۱۳ ق.ظ

لبخند حلال

🌍Www.labkhande-halal.ir

اونوقت میگن چرا جوونا آهنگ سنتی گوش نمیدن😐

.

.

الان 7 دقیقه از آهنگ گذشته،هنوز نخونده😐

.

وجوانا ما گوش میدیم

خودشون نمیخونن😂

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

🌍Www.labkhande-halal.ir

موگرینی پس از اجرای برجام و لغو تحریم ها اعلام کرد:



 

در پایان باید از نقش و کمک های«کیمیا» در دستیابی به توافق بین ایران و گروه 5+1 تشکر کنم!!! 😅😅😅

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

برای دیدن باقی مطالب بزن روی 👇

🌍Www.labkhande-halal.ir

میدونین فرق کلاغ با قناری چیه؟!

.


.

.

.


هیچ فرقی ندارن،

فقط قناری سنتی میخونه کلاغ راک!


یعنی تمام بار علمی کشور افتاده رو دوش من. 


هر روز دارم یه چیز تازه کشف


 میکنم. بابا شماهام یه تکونی به



 خودتون بدین!😂😂😂

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

🌍Www.labkhande-halal.ir

بچه که بودم ازم میپرسیدن بزرگ شدی میخوای چی کاره بشی ؟!

.

.

میگفتم بیکار ...

.

.

.

.

.

.اصن نمیدونید چقد خوشحالم که با تلاش و پشت کار به ارمان ها و اهدافم رسیدم  

😄😄😂😂

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

🌍Www.labkhande-halal.ir

---------

امروز رفتم پمپ بنزین میگم آقا پول ندارم اندازه هزار تومن بنزین بزن





یارو میگه آقا تحریما رو برداشتنا مگه میخوای جایگاهو بخری؟😏😏

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

🌍Www.labkhande-halal.ir

از خدا که پنهون نیست 










ولی خدارو شکر که از شماها پنهونه وگرنه تا الان آبروم رفته بود 

:|

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

🌍Www.labkhande-halal.ir

طرف جرات نداره بقیه پولشو از راننده تاکسی بگیره












بعد میاد اینترنت میشه منتقد اجتماعی

 😐😐😐

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  • ۹۴/۱۰/۲۸
  • محمد احسان

جدیدترین

جوک

جوک جدید

لبخند حلال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی