لبخند حلال

🔷 سایت رسمی لبخند حلال😃 🔷با هم حلال بخندیم 😉 یه لبخند حلالی باش👋

لبخند حلال

🔷 سایت رسمی لبخند حلال😃 🔷با هم حلال بخندیم 😉 یه لبخند حلالی باش👋

سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۰۲ ب.ظ

لبخند حلال

🌍Www.labkhande-halal.ir

بعضیام اول تو خواستگاری آنچناﻥ ﺳﻮﺍﻻﺕ فلسفی ﺭﺍﺟﻊ ﺑﻪ ﺯﻧﺪگی ﺍﺯ ﺁﺩﻡ میﭘﺮﺳﻦ ﻛﻪ ﺍﺯ ملاصدرا ﻫﻢ ﺑﭙﺮسی هنگ میکنه! 


.

.

.

ﻭﻟﯽ بعد از ازدواج، ﺗﻨﻬﺎ ﺳﻮﺍﻟﺸﻮﻥ ﺍﻳﻨﻪ:

ﺷﺎﻡ چی ﺩﺍﺭﻳﻢ؟!!!

😂😂😂😂

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

🌍Www.labkhande-halal.ir

من و بابام رفته بودیم مهمونی، حوصله م سر رفت بهش پیامک دادم”بابا پاشو بریم”😔





وسط صحبتش بود گوشیشو برداشت همه هم منتظر بودن که صحبتشو ادامه بده😶😶


بلند گفت :عه تویی؟ باشه باباجان الان میریم!😂😂😂😂

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

برای دیدن باقی مطالب بزن روی 👇

🌍Www.labkhande-halal.ir

آهای اونایی که فقط میخونید!


😠😠😠😠😠😠

😠😠😠😠😠😠

😠😠😠😠😠😠

😠😠😠😠😠😠

😠😠😠😠😠😠

😠😠😠😠😠😠

😠😠😠😠😠😠


اوه اوه تعدادتون زیاده 😐

هیچی هیچی همینجوری بخونید بخونید..✋

فداتون، بوس بوس 😘😂

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

🌍Www.labkhande-halal.ir


ﺭﻓﺘﻢ ﺍﺯ ﺑﺎﻧﮏ ﻭﺍﻡ ﺑﮕﯿﺮﻡ ﺷﺮﺍﯾﻂ ﺭﺍ ﮐﻪ ﭘﺮﺳﯿﺪﻡ

ﺩﯾﺪﻡ ﺍﺯ ﺷﺮﺍﯾﻄﺶ ﻓﻘﻂ ﮐﺎﺭﺕ ﻣﻠﯽ ﻭ ﮐﭙﯿﺶ ﺭﻭ ﺩﺍﺭﻡ😐


ﺭﻓﺘﻢ ﯾﻪ ﮐﺎﺭ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﻨﻢ

اﺯ ﺷﺮﺍﯾﻂ ﺍﺳﺘﺨﺪﺍﻡ هم ﻓﻘﻂ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺑﻮﺩﻧﺶ ﺭﻭ ﺩﺍﺭﻡ😐


ﺍﺯﺷﺮﺍﯾﻂ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﻫﻢ

ﻓﻘﻂ شناسانامم هست.

😐

هیچی دیگه

الان دارم عموپورنگ نگاه میکنم

😑

کی از همه خوشبخت تره

من من من من

😐😐😐😂😂😂😂

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

🌍Www.labkhande-halal.ir

دوستم الان داشت دوغ و قهوه رو مخلوط میکرد:|

گفتم این دیوونه بازیا چیه؟

گفت دوغ خواب میاره قهوه بیداری میاره

میخوام ببینم مخلوطش میتونه ادم وارد دنیای خواب و بیداری کنه؟

:|

به نظرتون امیدی برا خوب شدنش هست؟

دکترا که جوابش کردن :))

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


🌍Www.labkhande-halal.ir


سر جلسه امتحان به استاد گفتم: استاد خواهش میکنم یه کمک کنین😢😔😞









خیلی ریلکس نگام کرد، از تو جیبش 200 تومن درآورد و گذاشت رو میزم.. بعدشم رفت..

یعنی نابود شدم.. می فهمی..!؟😐

بقیه هم که از شدت خنده برگه هارو می خوردن.. 😁


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی